събота, 3 декември 2016 г.

Blogmas #3 || Натъртих си дупето



10:54
   Станах преди няколко часа и все пак се чувствах като боклук. Планът беше най-накрая да се наспя, да ми се оправи настроението и да имам уникален уикенд. Да, ама не - явно още от сутринта ще мрънкам, защото много ме боли ухото, отпаднало ми е и едвам се сдържам да не пропълзя отново под завивките.
   Днес трябваше да минем през "На тъмно" за да си направя новия пиърсинг, но тази седмица съм малко на червено с финансите, а и ми предстои рожден ден за който имам планове. Както споменах имам и проблеми с ухото, следователно явно просто не му е било сега времето на тоя пиърсинг. За сметка на това ще се видя с Вики в мола (и се надявам тайно да успея да ѝ купя подарък за рождения ден) а после ще се запътим към ледената пързалка в Младост. Ако до към шест/шест и половина успеем да се върнем към центъра на  Варна ще отида на Делфините - май не съм говорила в този блог за тях, но са супер сладката организация и сега работим над коледна кампания и правим картички.
   Но преди всичко това трябва да се изкъпя, а в момента просто чакам бойлера да загрее. Fun fact: Тати знае че събота ми е чийт деня, следователно всяка събота ми купува от любимия шоколад. Така че тази сутрин се почерпих и вече съм в малко по-добро настроение. Сега най-вероятно ще почета (въпреки че съм в Дилема дали да чета Илиада или не) ще се изкъпя и ще направя нещо, което не съм правила повече от седмица - ще се гримирам!
21:11 
   Най-накрая събрах сили да отворя worksheet-a в Blogger. Вкъщи съм от час и половина и ми е едно такова изморено, поспаливо и топличко... Но наистина искам да пиша за днескашния ден. Сутринта като започнах поста той се казваше само "Blogmas #3" и от допълнителното заглавие ясно се вижда как е минало карането на кънки. Но се изпреварвам...
   Както обещах в края на предния update - гримирах се! И се изкъпах! (и закъснях с час, оппа) Да, мисля че самият факт, че отделих повече от 2 минути за себе си и за външния си вид направиха деня прекрасен - цяла седмица съм малко като темерут в лицето и то не само защото съм без грим - просто бях убита, и в ансамбъл с рошава коса, раздърпани дрехи и лошо настроение, със сигурност в края на деня не се чувствах добре за себе си.
женската версия на Хагрид
Та, след като закъснявах покъртително много, най-накрая успях да изляза от вкъщи и след по-малко от 5 минути бях на спирката, където успях да обядвам (пакет соелти) и прекарах повече от 20 минути в чакане на автобус. Няма значение, в 14:45 наааай-накрая някак се домъкнах до Гранд мол. Вики си купи убийствена рокля и отидохме на пазар по Тракия с майка ѝ в последствие. Леля Яна е goals. Когато се разделихме с Вики проверихме часовете за пързалката и решихме, че ще опитаме да хванем групата от 17:45 - 18:45, както и стана. Спряхме за по дюнер в една доста сладка закусвалня, а по пътя към спирката видях кафе машина...и просто не успях да се сдържа.



your lipstick stain is a work of art*
*изключително много обичам песента She Looks So Perfect на 5 Seconds of Summer и това е цитат от нея, който помня още от първият път в който я чух. По незнайни за мен причини тази реплика ми е много близка на сърцето и се чувствам длъжна да направя снимка всеки път когато оставя следа от червило. 

   Отделих доста време да измисля интересен и сантиментален подарък за Вики и бях се спряла на малък кактус, но както се оказа не продават такива на прекалено много места. За това като слязохме до Mr. Bricolage нямаше как да не вляза, с риск да разваля изненадата за Вики. В крайна сметка тя си хареса едно алое, което е малко и сладко и се казва Роберто. (тук спрях да пиша за около 30 минути, за да се лакирам и да скролвам в Pinterest)
тук сме с Роберто
   В крайна сметка стигнахме до пързалката и беше... просто чудесно. Нямам много за казване - един час обикалях в кръг и полагах огромни усилия да остана на крака (неуспешни два пъти в периода от 15 минути), но бързичко му хванах цаката и почнах да се пускам от парапета. Определено все още не съм фигуристка номер едно, но мисля че мога да измина 5 метра без проблем... идеята да посетим пързалката ми дойде, защото в някакво видео на тема "Fun ways to lose weight" бяха предложили ролер кънките, но тъй като няма подобни писти във Варна (а и в България, до колкото знам) реших да пробвам кънките на лед. Тренира ми се и събота, но не ми се ходи във фитнеса и мисля че това е чудесна алтернатива - надявам се да стане нещо, което правя всеки уикенд. Ако нямате закрита пързалка в града, то много градове отварят такива на главни места (примерно сега пуснаха една пред Общината във Варна) и може да се позабавлявате на леда поне този месец.


Вики е принцеса (с маникюр) и ѝ връзвам кънките

тук блея, но съм небрежно хубава
 
"Кви са тия хора?"























още наши миймове в Instagram story-то ми ;) *self-promoting*
 И за край на вечерта: артси снимка от странната седмица с която се прибирах.
+кученца!

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар